yaz ikonu dondurma

Yaz deyince aklima denizden güneşten önce herzaman ilk sırada dondurma gelir. Dondurma yazın ikonudur bence. Dondurma dedigin yaz gelince keyifle ve istahla yenir. Her sene yazın başında heyecanla algida reklamı beklerim bu sene hic de oyle ozendiren harika bir reklam göremedim. Allahtan adada 1000 senedir açık bir dondurmacımız var da adaya gittigimzde yiyecegim dondurma belli-külahta şeftalili!!!! Bizim çocuklar geçenlerde ben&jerry's mango ve berry karisimi ile çikolata parçalı olanı denemek istediler hepsi dondurmasına iğrenç deyip biraktı. ben de belki bozuktur bir tadina bayım dedim  bir kaşık alıp kenara koydum bozuk olsa da aynı tadı olurdu heralde. niye böyle abuk sabuk tadları birletirirler anlamam. En iyisi en klasik olanı!

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Labels

yaşam (37) tasarım (26) aksesuar (13) giyim (13) gurme (11) alışveriş (9) el işi (9) çocuk (9) düğün (7) parti (5) gezi (4) makyaj (4) dekorasyon (2) kitap-film (2) sergi (1)

Labels

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital