Twitter-Ali Taran'dan inciler


Bu enteresan evlilikle ilgili yazi yazacaktim ama hurriyet Ali Taran'in twitterdan cevaplarini yayinlayinca gerek kalmadi! Kendisi olayi cok guzel özetlemis. Benim dahi herkesin cok elestirel gozle baktigi bu enteresan beraberligi, Ali Taran cevaplari ile daha da enteresan hale getirmis. eee ne de olsa reklamci! 
Ünlü reklamcı, kendisini eleştirenlere sosyal paylaşım sitesi Twitter’daki sayfasına yazdığı şu mesajlarla yanıt verdi:

* Yanlış yapacak kadar imansız, inançsız, sahipsiz değilim. Ama sen konuya ilişkin fikrini söyle tabii. Haset illetinden arınabilirsen canımı ye.
* Özel hayatımıza saygı göstermenizi beklemiyorum, beklemekten nefret ederim.
* Alemin ağzı torba değil ki büzesin diyorlar. Bazılarının ağzı zaten ‘büzük’, ben ne uğraşacağım!
* Birileri sevinecek, birileri üzülecek. Ama ben üzülürken yoksun, sevinirken de yok ol.
* Kimseye cevap yazmıyorum, kızgın da değilim inanın. Burası Twitter, herkes istediğini yazacak tabii. Hep yaşamak olur mu, bazen de öleceksin.
* Bir büyüğümün tembihi: Müdahale etmeyiniz! Bakın siz de deneyin, nasıl rahat edeceksiniz.
* Allah istemezse yaprak bile kımıldayamaz. Hâl böyle iken, bırak beni, senin yaptıklarını sen mi yapıyorsun?
* Eşim, karım, sevgilim, helalim. Al sana dört karı birden. Siz de deneyin, büyük mutluluk. Tecrübe konuşuyor!

HÜRRİYET-KELEBEK

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Labels

yaşam (37) tasarım (26) aksesuar (13) giyim (13) gurme (11) alışveriş (9) el işi (9) çocuk (9) düğün (7) parti (5) gezi (4) makyaj (4) dekorasyon (2) kitap-film (2) sergi (1)

Labels

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital