Fenerbahçeli yaratıcılar ve Aziz Yıldırım maskeleri

Perşembe akşamı Adadan dönüyoruz Bagdat Caddesinde bir trafik bir trafik meğerse fenerbahçe standinda maç varmış ve biz de tam maçın dağılma saatine denk gelmişiz. Yavaş yavaş trafikte ilerlerken birdenbire caddede yuruyen bir surur aziz yildirim görmeye başladim önce acaba bugun fazla mi yoruldum dedim sonra anladim herkesin suratlarına maske taktiklarini çok korkunç gözüküyordu allahtan kizlar arkada uyuyorlardı da ödleri patlamadı. Biranda çok olaylarınd içinde olmasam da acaba etkili oldu mu bu eylem diye düşündüm. Sadece maske yerine maskenin üzerinde soylemek istediklerini anlatan bir yazı yada bir şekil daha doğru olmaz mıydı?

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Labels

yaşam (37) tasarım (26) aksesuar (13) giyim (13) gurme (11) alışveriş (9) el işi (9) çocuk (9) düğün (7) parti (5) gezi (4) makyaj (4) dekorasyon (2) kitap-film (2) sergi (1)

Labels

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital