Tünel olmuş bir Milano!

Geçenlerde en sonunda zincirlerimizi kırıp çocukları ayarlayıp Tünel'e bir arkadaşımızın doğum günü partisine gittik. Harika bir evdi gittiğimiz yer ama gidene kadar canımız çıktı. Sofyalı Sokağın başından House Cafe'nin köşesine kadar yürümek oldukça vakit aldı. Bütün sandalyeler ve masalar dışarı çıkmış, her restoran-cafe ağzına kadar dolu, resmen yürüme trafiği var, öne geçmek için beklemeniz gerekiyor inanamadım.

Uzun zamandır gece çıkmadığımız için bayıldık kalabalığa! Etraf da harikaydı insanlar güzel, mekanlar nezih, eğlence dozunda...

Yeni yerler açılmış, herkesin kesesine ve zevkine göre mekan var. Çok da turist vardı. Walla ben de turist olsam kesin Tünel'de bir dönem yaşardım.

Partiden önce Dükkan Burgerde hamburger yedik, çok kuru geldi. Geçenlerde çok bir canım çekmişti yiyince bir daha canım çekmez dedim, hem de en sevdiğim zeytinli çakma kral burgeri seçmiştim. Walla hepsi boğazima dizildi biraz hayal kırıklığı oldu doğrusu!

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Labels

yaşam (37) tasarım (26) aksesuar (13) giyim (13) gurme (11) alışveriş (9) el işi (9) çocuk (9) düğün (7) parti (5) gezi (4) makyaj (4) dekorasyon (2) kitap-film (2) sergi (1)

Labels

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital