Dükkan Burger

Bayılıyorum Dükkan'a. Armutlu'nun üstlerinde ilk kasabını açtığında tanışmıştık sahibiyle! Duyar duymaz gitmiştim önce dışarda tabelasına ve logosuna vuruldum sonra içeri bir girdim hemen tezgahın arkasına Macleri koymuşlar çıldırdım.(Ben de Mac kullandığım için hemen kalbime girdi Dükkan!)

Sahibi Emre Mermer cok misafirperver, ayni dilden konusuyoruz, etraf daha cok minimal bir cafe havasında kasap demeye bin şahit! Dededen biliyormuş bu işi ama daha çok reklamcıya benziyor. Annem ve babamda vardı bizi bayağı bilgilendirdi et ve et pişirme konusunda sonra ailemizin kasabı oldu. Ardından yine Armutlu'da muhteşem bir restoran açtı, oraya da hemen ailecek gittik. Ortam, servis, sunum hepsi bir harikaydi. Bir sürü yabancı vardı, walla bravo bir sürü arkadaşımın bulamadığı Armutlu'ya taaaa nerden insanlarr getirtmeyi başarmış. Balık baştan kokar derler, Emre'nin o günlerden bugünlere geleceği belliydi.

Dün akşam ne zamandır ilk defa Levent çarşının içindeki eczaneye girdim arabaya hızlı hızlı yürürken "aaa burası neresi?" dedim, bir baktim Dükkan Burger oraya da açmış çok acelem vardı giremedim ama sadece görüntüsü bile çarsiyi başka bi yer yapmıştı. En kısa zamanda gidip gourmet burgerini yemek istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Labels

yaşam (37) tasarım (26) aksesuar (13) giyim (13) gurme (11) alışveriş (9) el işi (9) çocuk (9) düğün (7) parti (5) gezi (4) makyaj (4) dekorasyon (2) kitap-film (2) sergi (1)

Labels

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital