Dünyaya sahip çıkan ilk Türk-Nil Karaibrahimgil

Dünyadaki olaylara pek duyarlı olmayan Türk halkından en sonunda duyarlı bir sanatçı çıktı hem de benim arkadaşım. İnsan tanıdığı birilerinin bir şeyler için çabaladığını  görünce daha da çok seviniyor.

Nil’e bayılıyorum! Şarkıları kadar kendi de farklı zaten, farklı olmasaydı o sözler ondan çıkmazdı:) Geçen sene benim kızları biraz biliçlenmeleri için ve biraz da destek olmak amacıyla Darıca Hayvanat Bahçesi'ne götürmüştük. Birden bir pumanın önünde duruverdik bir de ne göreyim Nil pumayı evlat edinmiş, muhteşem bir duyarlılık. İnsanın önce içinde olması lazım, ayrıca sanatçıların biraz olsun insanları bilinçlendirmek için bi şeylerin arkasında durması şart!




15 Ekim'de Su Ada'da iklim değisiklikleri ile mücadele için sahneye çıktığını öğrendim. Bu yazıyı yazarken, onu tebrik etmeden geçmek istemedim. Poster muhteşem olmus insanları oraya çektiğine eminim. Acaba kaç kişinin daha önceden WWF'in Su Ada'nın girişinde bir mağazası olduğundan haberi vardı? Muhteşem ürünleri var gelecek için bir şeyler almanızı tavsiye ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Labels

yaşam (37) tasarım (26) aksesuar (13) giyim (13) gurme (11) alışveriş (9) el işi (9) çocuk (9) düğün (7) parti (5) gezi (4) makyaj (4) dekorasyon (2) kitap-film (2) sergi (1)

Labels

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital