itunes havasında organik çikolatalar-ichoc

harika bir ürün buldum! nasıl bunlar Türkiye'de yok anlamadım acaba ben mi bulmakta geç kaldım bunları herkes biliyo da bir ben mi bilmiyorum . Muhtesem packaging ve organik çikolata birarada insan bir çikolatadan daha ne bekler ki? itunes, iphone, ipad ve ichoc harika bir grup olur bence. Acaba apple'dan ayrilan birileri mi cikardi bu urunu yoksa steve jobsun emeklilik projesi mi? her ne ise bence bunların biran önce tadına bakmak lzm. Paketleri o kadar guzel ki eminim ben bu cikolayi yemeden birkac sene saklarım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Labels

yaşam (37) tasarım (26) aksesuar (13) giyim (13) gurme (11) alışveriş (9) el işi (9) çocuk (9) düğün (7) parti (5) gezi (4) makyaj (4) dekorasyon (2) kitap-film (2) sergi (1)

Labels

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital