mavi jeans ve kıvanç tatlıtuğ



Mavi jeanse bayiliyorum! ürünleri, reklamları, mağazaları, dergisi, istanbul tshirtleri ve simdiye kadar oluşturduğu tarzı ile Türkiye'nin gururu bence. Levi'sı bile çoktan solladı tam gaz yoluna devam ediyor. Bir Türk ailesinin içinden çıkıp kendini dünyaya tanıttı hem de muhteşem bir tarzla walla bravo. NewYork'ta bana  Türkiye'de siz deveye mi biniyorsunuz? diye soranlara cevap Mavi Jeans, Sen ne biçim Türk'sün Türkler arap gibi olur diyenlere cevap Kıvanç Tatlıtuğ diyorum. Hakkaten Türkiye'nin yapamadığı tanıtımı, çizemediği imajı, yaratamadığı stili Mavi Jeans yapıyor diyebilirim. Zaranın tarzını çok severim ve çok şey alırım ama şimdiye kadar aldığım bir sürü ürünü de kalitesizliğinden değiştirmek zorunda kalmışımdır oysa Mavi Jeans'ten aldığım ne varsa senelerdir tepe tepe giyiyorum, bir kere bile kalitesiz bir ürünle karşılaşmadım. Reklamlarına da aynı ürünleri gibi özen gösteriyolar bence Kivanç Tatlıtuğ harika bir seçim ! Mavi Jeans bir de portföyüne KT hayranlarını katmış oldu. Dolayısıyla facebookta yapmış oldukları yeni reklam filmi galasına davetlisin aktivitesi de oldukça ilgi görecektir. KT fanatiği olmasam da mavinin reklamlarındaki tarzına bayılıyorum. Mavi Jeans'e yeni egitim döneminin başında yıldızlı 10 puan. Yeni reklami merakla bekliyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Labels

yaşam (37) tasarım (26) aksesuar (13) giyim (13) gurme (11) alışveriş (9) el işi (9) çocuk (9) düğün (7) parti (5) gezi (4) makyaj (4) dekorasyon (2) kitap-film (2) sergi (1)

Labels

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital